Video

  1. Step by Step - Kršić Patricija - New York, New York
  2. Megablast - Ferjančić Lana, Sarić Laura - Hej, smetaš mi
  3. Step by Step - Ritam Džungle
  4. Megablast - Bilać Klara - Tražim sreću
  5. Step by Step - Vurušić Helena, Pišonić Dorja - Kaput

Zagrebački savez sportske rekreacije 'Sport za sve'

Premium centar


Zagrebački savez sportske rekreacije 'Sport za sve'
Zagrebački savez sportske rekreacije 'Sport za sve'

Dobrodošli, upoznajte naš centar!

5 sportsko-rekreacijskih disciplina | 1 lokacija

Naš blog


Aquaerobic - Aktivnost za svakoga

1. srpnja 2017.

Aquaerobic - Aktivnost za svakoga

Aqua aerobik način je tjelovježbe odličan za kako za stariju populaciju, tako i za mladež i srednju dob koje žele biti aktivne, jer je vježbanje u vodi sigurno i jednostavno, a rezultati odlični.

 Aqua aerobik, poznat još i kao aerobik u vodi.

 Najnoviji je princip vježbanja prihvaćen u cijelom svijetu, a uključuje glazbu i tjelesnu aktivnost. Za ovakvo vježbanje u vodi nije potrebno znati plivati, a u njemu mogu sudjelovati ljudi različite tjelesne kondicije što je velika prednost ove aktivnosti. Trening je siguran i efikasan, a pruža dobru zabavu i osjećaj privatnosti prilikom vježbanja u grupi.

 Aktivnost za svakoga

Osobe koje nisu pretjerano fizički aktivne uživat će u aqua aerobiku, pretilim ljudima koristit će njegove dobrobiti jer je u sat vremena moguće izgubiti do 600 kcal, dok će se starijima svidjeti jednostavnost i lakoća izvedbe. 

Gravitacija u vodi djeluje slabije, zbog čega se osjećamo lakšima te je vježbanje lakše i manje naporno, a hidrostatski tlak utječe na naše pokrete. Vježbanje može biti nalik tipičnom aerobiku te se može izvoditi u raznim pozicijama i koreografskim figurama, a također je moguće provoditi vježbe jačanja mišića. 

Za pravilno vježbanje osoba treba biti uronjena u vodu temperature između 20 i 25º C, što daje osjećaj opuštenosti mišića i vodi do eliminacije mišićne kontrakcije. Cijeli koštano-zglobni sustav se rasterećuje, zbog čega se ova tjelesna aktivnost preporuča osobama koje pate od osteoporoze, imaju bolove u leđima i zglobovima ili visoki krvni tlak.

Cilj vježbanja : Održavanje zdravstvenog statusa polaznika, poboljšanje motoričkih sposobnosti, posture tijela, kardiovaskularnog sustava, općeg stanja organizma, povećanje mišićnog tonusa i fleksibilnosti,.               

Trajanje sata: 50 - 55 minuta;

 Rekviziti : Muzika i spužve za vježbanje u vodi (noodle)

- Zagrijavanje u trajanju 5 – 10 minuta, gdje prilagođenim vježbama zagrijavamo cijelo tijelo i pripremamo ga za glavni dio sata, uključujući vježbe mobilnosti s obzirom da veći dio polaznika prve grupe su ljudi zrelije dobi koji imaju problema sa kralježnicom, kukovima, koljenima i slično.

 - Glavni dio sata u trajanju od 30 – 35 minuta, sastoji se od kombinacija izvođenja vježbi snage i izdržljivosti, stabilnosti i fleksibilnosti, u kombinaciji broja i serija ponavljanja.

- Istezanje u trajanju od 5 – 7 minuta. Opuštamo tijelo i mišiće kroz kombinaciju statičnog i dinamičnog istezanja, kako bi tijelo pripremili na daljnje kretanje, otklonili mogućnost ozljeda.

 

     Voditelj programa : Snježana Panjkret, Instruktor grupnih programa               

                     Bazen Utrina Aquaerobic

Naši ostali blogovi



Kontaktirajte nas!


  1. Trešnjevka, Savska cesta 137, 3. kat
    10 000 Zagreb
    01 6431 022
    01 6431 023
    01 6431 047

Pošaljite nam poruku!


+ Pogledaj kompletnu listu sportova

Move Week 2015 / NowWeMove

Rekreacija.hr ključni Move agent 2015.
  1. „Roses Open“ – mjesto gdje se okupljaju svi zaljubljenici u odbojku na pijesku

    „Roses Open“ – mjesto gdje se okupljaju svi zaljubljenici u odbojku na pijesku

  2. Roses Open 2016.

    Roses Open 2016.

  1. Tema broja:

    Kettlebell

  2. Stručni članak:

    Trening s girjama

  3. Što vam je potrebno:

    Oprema za trening

  4. Gdje vježbati:

    Kettlebell Klub Sparta

Video

  1. Step by Step - Kršić Patricija - New York, New York
  2. Megablast - Ferjančić Lana, Sarić Laura - Hej, smetaš mi
  3. Step by Step - Ritam Džungle
  4. Megablast - Bilać Klara - Tražim sreću
  5. Step by Step - Vurušić Helena, Pišonić Dorja - Kaput

Rekreacija.hr Vijesti

  1. Kestenijada 21.10.2017.
  2. Jutarnja Slow Flow Vinyasa Yoga
  3. Polinezijski ples - počinje početna grupa!
  4. Polinezijski ples - besplatni otvoreni sat!
  5. Europski tjedan sporta 23.-30.09.2017.
  6. Orijentalni ples na Kvatriću - počinje početna grupa!
  7. Novi programi i nova sezona u CKT Gea
  8. Orijentalni ples na Kvatriću - dani otvorenih vrata!
  9. XIV. Maksimirske jeseni 14.09.2017. Park Maksimir
  10. Raspored treninga rujan 2017